Hemma!!

Försökte lägga upp ett inlägg innan idag men märker nu när jag äntligen är hemma igen att det inte har velat lyda mig...Konstigt? Jaja skönt att ha landat i soffan efter att ha varit iväg hela dan. Har hunnit med en hel del. Först blev det akupunktur, efter det en fika i stan med en kompis. Sen begav jag mig ut till bästa Anette för underbar massage. Känner mig aldrig så avslappnad som när jag är där. Sen har jag spenderat resten av min tid på jobbet och vi hade mycket att göra som vanligt.

Imorgon kommer jag jobba hela dan så kommer nog inte hinna med att blogga innan jobbet. Får väl se imorgonbitti men känner jag mig själv och mitt morgonhumör rätt så blir det inget inlägg förrens efter jobbet.

Här kommer 2 bilder från shoppingen på Ullared igår...



Här ser ni vilken film/serie nörd jag är och även bevis på hur städgalen jag är....haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0