Happy Valentine´s

Glad alla hjärtans dag! Idag är jag ledig och vid det här laget vet ni vad det betyder.....jodå ni har rätt. Snart ska jag bege mig till jobbet! Det är dags för personalmöte så det gör väl inte så mycket, men hade varit trevligt att faktiskt ha en ledig dag i veckan som jag faktiskt inte sätter min fot på jobbet...men men!



Idag när jag är ledig får jag passa på att hinna med allt det som jag inte gör annars. Städa, damma, diska, tvätta. Det roliga är att detta är sånt som dem flesta tycker är dötradigt men inte jag. Bara på med grym musik & sätta fart!
Får väl se vad som händer ikväll om det blir nån date eller inte? Who knows..

Ha en fin måndag och alla hjärtans dag!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hoppas du också får en härlig alla hjärtans dag <3

2011-02-14 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0