Fredagen över

Åh vad jag hade rätt. Blev inget bloggande imorse då jag släpade mig iväg till jobbet tidigt. Hemma först nu efter en lång dag med galet mycket att göra som vanligt. Helt otroligt att vi jämt har så mycket gäster, jag menar det är trots allt lågsäsong. Men det är såklart ett bra betyg på att vi gör ett bra jobb!! Imorgon är det jobb hela dagen igen men ska försöka tippa morgondagens startfält i melodifestivalen innan jobbet. Det är ett grymt bra startfält kan jag lova!!

Nej nu blir det ducsh, data och nån film kanske innan det är dags för några timmars sömn!

Här är en bild på Jackan/Kavajen jag impulsshoppade innan i veckan på H&M. Jag tycker den är så jäkla snygg. Vad tycker ni om den?? Hade inte varit fel med vår nu känner jag...


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den är jättesnygg Henke! Du har mååånga snygga jackor:) Tror nästan inte du behöver köpa några fler på ett bra tag:)

2011-02-19 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0