Done some shopping....again!

Gjorde ett inlägg innan ikväll när jag kom hem, men verkar som att bloggen spökar med mig. Det hamnade typ 2 inlägg ner så kika ner en bit. Tipsar om en grym cover på Brineys nya singel. Säger bara Sam Tsui. Love the guy´s voice! Tänkte bara visa lite nya våriga fynd jag investerat i den senaste tiden.

Först blir det en bild på hur jag sett ut idag, eller halva dagen. Har såklart kockkläder på mig när jag jobbar, men hur kul hade det inte varit med ett jobb där jag kan ha på mig mina egna kläder jämt!!



Ökenboots fr Legend som kommer passa galet bra till min nya trenchcoat. Nedsatt fr 999:- till 250:-.

Vitblå randig tunn skjorta fr H&M 199:- Älskar den rosa detaljen runt knapparna..blir perfekt till resan om lite mer än en månad!

Riktigt snygg skjorta fr H&M för 199:- Perfekt nu till våren som gärna får komma snart eller?!

Fyndade på MQ outlet uppe i ullared. Koftan fr Emilio var nedsatt fr 699:- till 100:- och t-shirten med marinblåa prickar pungade jag ut en 50-lapp för! Roligare att shoppa när man kommer billigt undan!! Vad tycker ni om grejerna? Nu blir det att återgå till Cougartown och min favorit In the middle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0