Dags för Oscarsgalan!!




Ikväll är det så äntligen dags för oscarsgalan att dra igång! Kanal 9 kommer i vanlig ordning visa galan med start från kl 23.00. Grymma Filip och Fredrik kommer attlotsa oss igenom sändningen som är extremt lång. Själva galan börjar inte förrenss 0230 inatt svensk tid och jag tror inte jag kommer palla med det här ikväll då jag inte mår så bra. Får se hur länge jag orkar och vem som kommer somna i soffan först ikväll. Förra året somnade dem här i drivor och jag lyckades hålla mig vaken...!




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Här är de nomimerade som slåss om bästa film. Komer bli riktigt spännande... Någon annan som ska kika på oscarsgalan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0