Weekend

Haft en helt fantastisk ledig helg!! Efter att jag jobbade halva fredagen åkte jag och hjälpte en kompis som skulle ha middag på sitt jobb. Hade gjort desserten till dem som var en vaniljpannacotta med bär. Hjälpte henne med att duka och göra den alldagliga kontorslokalen lite festligare. Blev kanonbra! Efter att vi var klara där åkte jag vidare för att fixa inflyttningspresent till vår kompis i Göteborg som vi åkte till i lördags. Blev blommor, ljus o skumpa från oss alla :)


Blev riktigt nöjd med planteringarna jag gjorde!!

Resten utav fredagen spenderades med mina polare i Getinge med klassiskt fredagsmys och sista Idolavsnittet som Amanda välförtjänt tog hem!! Tycler det var sjukt märkligt att dem inte gjorde det absolut sista avsnittet bättre. Jag menar fler idoler genom tiderna borde ha gästat. Fått dit nån ur gamla juryn eller nån gammal programledare. Förlängt programmet. Va fasiken som helst nu när det var sista. Liksom gått ut med en stor smäll. Nu var det ju bara Danny och Måns och sen hände det inte nåt mer förutom Agnes som såklart var kvällens höjdpunkt. Snyggare än nånsin var hon! Vinnarlåten var dessutom ett riktigt sömnpiller eller vad tycker ni?

Lördagen drog vi upp till Götet för att fira att vår kompis fått en lägenhet med inflyttningsfest och jul på Liseberg. Liseberg var länge osäkert att det skulle bli ett besök på med tanke på stormen men senare på eftermiddagen lugnade det sig så vi kunde besöka Jul på Liseberg och att det både regnade titt som tätt och kom en och annan hagelstorm gjorde mig inget för jag var mer än nöjd över att få insupa lite julstämning med vännerna....



Var fantastiskt mysigt att gå omkring på liseberg med alla juleljus och att för första gången på några år inte förfrysa när man går där var skönt men hade samtidigt inte varit lite fel med snö för den ultimata stämningen!

Efter besöket där blev det att ta sig hem till hennes lägenhet o fixa mat till alla och sen dags för charader o festen att dra igång. Lika sköj som vanligt med dem bästa!! Blev ännu mer förälskad i Göteborg denna gången :)

Söndagen drog vi hem på eftermiddagen och jag hann med både adventsfika hemma med familjen följt av klassisk söndag hos mig med vännerna så det var verkligen en fullspäckad men underbar helg!!

Vad hittade ni på i helgen som var?

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja de har du rätt i, där kostar de ju 1000 kr för ett halvt kilo :)

2011-12-14 @ 12:33:00
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Yvonne

Vilka fina planteringar du gjorde! Som sagt, skulle du bli trött på att jobba som kock har du nästa yrke framdukat. Inredare - jepp:)!

2011-12-15 @ 20:48:07
Postat av: Robert Fernandez

Grym stil :)

2011-12-26 @ 14:24:30
URL: http://robertfernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0