Me wants....

Varit galet irriterad på blogg.se i några dagar då jag inte kunnat publicera några inlägg pg.a krångel men nu funkar det igen som det ska och det skötte dem hur bra som helst så TACK för det!!

Haft helt fantastiska dagar med massa skoj! Idag började jag dagen tidigt med massage redan kl 08 imorse. Var visst i mer behov av den än vad jag trodde då hon knäckte höft/rygg/nacke vilket gjort att jag kännt mig helt mör i kroppen idag och illamående. Skönt dock att gå på massagen när jag är ledig för när jag var klar där åkte jag direkt hem o kröp ner i sängen med frukostbricka och kollade in lite serieavsnitt. Me like!!

Annars blev det en heldag på stan med min vän Katta med shopping, fika och middag på vårt jobb. Riktigt trevligt att äta där som gäst och jisses vilken bra mat dem serverar där ;) Hahaha...

När vi var klara där åkte jag faktiskt hem själv och däckade på soffan. När hände detta sist att jag var själv hemma en kväll o somnade på soffan? Välbehövligt i varje fall!!

Hittade en sjukt snygg möbel i den nyöppnade affären i stan......



Tycker om denna lite gamla/slitna stilen uppblandat med lite mer moderna grejer runt!! Galet snygg men vågade inte kolla prislappen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0