Christmaspics at my home!

Om ni inte har förstått det vid det här laget så brinner jag för inredning! Att vara hemma med skön musik som strömmar ur högtalarna och låta inspirationen och kreativiteten flöda, då flyger timmarna iväg och jag mår underbart bra.... Brukar ofta ligga och tänka på hur jag kan hitta på något nytt där om jag gör så eller så innan jag ska somna. Fantastiskt roligt att vara kreativ och skapa något som ingen annan har eller hitta ett nytt användningsområde för något som man kanske inte tänkt på innan....

Detta i kombination med att jag är en riktig julgalning resulterar i att det tar ett tag att göra julfint hemma hos mig. Tänkte visa lite hur jag har det hemma hos mig just nu......


Soffhörnan har fått sig lite röda detaljer...

Vardagsrumsfönstret har blivit juligt!

Använt mig av en gammal champagnelåda från jobbet som så passande nästan har mitt namn...

En del av köket

Köksfönstret

Favoritdetalj i köket är den gamla symaskinsväskan som innehåller alla mina kokböcker o recept

Lite jul även i sovrummet

Morfars snickarlåda som nu är min adventsljusstake

Kontorsfönstret har även det bivit lite julfint


Något sånt här ser det ut hemma i min lya. Hoppas ni blev lite inspirerade :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Då får jag pallra mig upp till Väla någon dag då! :)



Du har verkligen gått all in med julen, men ändå riktigt snyggt.



Jag älskar med inredning , tips på bra Inredningsbutiker ? Någon på väla kanske?

2011-12-09 @ 12:33:10
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Fiiiint!

2011-12-10 @ 11:49:52
Postat av: Jonnie

haha ja kanske lite :) men häftigt på nått sätt ändå :)



men va tjusigt du hade de hemma :)

2011-12-13 @ 19:46:15
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0