A lot going on

Ojdå, nu har det gått några dagar för länge sen jag uppdaterade här...

Just nu väldigt mycket som händer så har inte så mycket tid över till att sätta mig att blogga. Väldigt mycket på jobbet som vanligt och mycket skoj som händer i mitt liv :)

Har väldigt mycket roligt inplanerat denna månaden och ser sjukt mycket fram emot julen som alltid men nu har jag lyckats planera schemat så jag är ganska mycket ledig runt jul!!! Ska bli så skönt att kunna slappna av lite.....

Tidigare i veckan var jag på bio och det var äntligen dags för Twilights senaste film!! Tyckte den var väldigt bra, får bli ett inlägg om den senare. I tisdags var jag ledig eller nja var på jobbet för möte men annars ledig så blev en tripp ner till kära Helsingborg för ett besök på Väla/Ikea!! Var extremt nyfiken på hur det blivit sen dem renoverat och byggt ut.



Kan ju verkligen säga att dem lyckats hur bra som helst!! Sjukt stort har det blivit med och jättemånga nya affärer som öppnat. Fler ska det bli och tydligen ska det bli Sveriges största shoppingcenter?! Vi hade tänkt oss ett snabbt besök där för att hinna med en sväng inom Ikea men typ 5 timmar senare var vi klara och fick rusa igenom ikea!! Tycker verkligen Väla har blivit toppen!



Hängde loss i sofforna o fotöljerna nere i Bolagrets nya lokal som var sjukt stor och hade en alldeles egen källarvåning!! Kommer bli ett besök till där innan året är slut...

Vad tycker ni om det nya Väla?

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack du . Natten på jobb var lugn.



Det verkar som om många åker på Väla och shoppar, kanske man skulle ta sig en tripp dit någon dag

2011-12-09 @ 11:20:16
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0