1a December

Yeees! Då är vi änligen inne i december månad som är min favoritmånad utöver april, juni, juli och augusti! Har väldigt svårt att fatta att vi är så nära julen nu då det inte känns som att det var så längesen det var högsommar och man satt på uteserveringarna! Det enda som saknas nu är ju lite snö på backen med för den ultimata julkänslan. Chokladkalendern saknas ioförsej också och jag undrar var den är mamma. Jag är INTE för gammal för den har jag ju sagt!!!

Kom nyss hem från en omgång med akupunktur och har precis fått i mig en lättare lunch. Ska alldeles strax bege mig till jobbet och idag känner jag verkligen inte för det. Hade varit underbart att krypa ner i soffan med en bra film och ta det lungt. Vädret är inte det roligaste och gör inte direkt att man känner sig piggare men det är bara att bita ihop....

Tänkte jag skulle visa er min adventsljusstake 2011!!


Förra året hade jag min adventsljusstake i en stor lykta och i år blev det morfars gamla snickarlåda!!

Nej nu måste jag bege mig!!

Ha en toppentorsdag!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh vilken fin adventsljusstake-låda du har gjort! Tänk vad morfar har använt den mycket när han snickrat! Kan se honom framför mig! Du har en otrolig förmåga att se saker i ett annat ljus. Om du en gång vill byta jobb så vet du vad du ska satsa på! Och jaaaa det ska i dag införskaffas en chokladkalender;)! Kom hem och hämta den:)!

2011-12-02 @ 11:14:57
Postat av: Tommy

Fint'!



Sov gott killen

2011-12-08 @ 23:32:12
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ohh vad fin den är :) Visade mamma den, hon blev alldeles till sig, hon vill också ha en =)

2011-12-13 @ 19:45:10
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0