Tre hundra inlägg!!!

Wohoo....Detta är alltså mitt 300:e inlägg och det kan inte komma mer passande eftersom det idag är exakt 8 månader sen jag drog igång min blogg!! Mycket firande här med andra ord...haha :)

Tycker fortfarande att det är precis lika roligt som i början om inte ännu roligare att driva min egna blogg och skriva om allt som jag tycker om och vad som händer i mitt liv. Jag önskar dock att jag hade haft mer tid för att blogga än vad jag har men är inte alltid så lätt att hitta tid för min fina blogg när man jobbar så mycket som jag och är på språng för det mesta!!

Tänkte passa på att fråga mina läsare om det är något ni tycker saknas i bloggen som jag kan skriva om? Kanske skriva mer eller mindre om något eller ni kanske tycker att jag helt enkelt har en skön mix här med lite av varje och ska fortsätta precis som jag gör? Kommentera gärna för det är trots allt ni och era kommentarer som pushar mig att fortsätta blogga!

Har hänt en hel del sen jag började blogga! Hunnit med hela 300 hundra inlägg om allt från mig själv till filmtips/serietips. Inredning, mode, mat och musiktips och delat med mig av resor jag gjort mm.  Fått fler läsare än vad jag kunde tro jag skulle få på såhär kort tid. Hoppas på fler och fler!! Knutit massor med kontakter genom bloggen vilket är det roligaste och blivit dagens blogg!!






Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tre hundra... Det var längesen. Jag är uppe i... 3500 tror jag. Haha. ^^

2011-08-18 @ 22:42:27
URL: http://gaymasen.se
Postat av: jenny

Henke, jag tycker du kan lägga upp mer bilder på vad du lagar samt recepeten. Vi döingar som inte är kockar vill få tips ju =)

2011-08-27 @ 17:38:41
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0