Sjönevads marknad

Förra söndagen var det alltså dags för den årliga trippen till sjönevads marknad. En väldigt stor marknad mitt ute i ingenstans. Väldigt mycket folk som vanligt och lika mycket otur med vädret som vanligt....Men lite regn hör liksom till hela upplevelsen!!


Som sagt....mycket folk överallt!!

Marknaden ligger väldigt fint med en sjö abolut längst bort

Shorts-H&M. Linne-Vailent. Kofta-Vailent. Kors-Thailand och converse.

Karusellerna kändes lite överflödiga då ingen användes...

Sen kunde jag inte undgå att fota detta....Gratis påsättning!!! Hur tänkte dem där?


Efter marknaden drog jag med mina bröder för att lira minigolf. Hur det gick? Jodå delad vinst med min äldre bror på den "nya" (byggdes för typ 11 år sen) banan och vinst på den gamla banan. Vilket var tur för då är det lugnt i den Bixbergska familjen (ja jag är en dålig förlorare!!) En underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

En härlig söndag! Fick inhandlat lite;) Men min drömfångare som jag köpte fick jag aldrig med hem:( Undrar vart den blev av.. någon annan som fångar drömmar med den kanske!

2011-08-21 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0