SEMESTER

Idag har jag påbörjat min första semesterdag. 1 hel vecka har jag....Bättre än inget kan tyckas!! Sen hade det ju varit trevligare med en bättre start på semesterveckan än tre samtal från sin chef och att smsa med 4 utav mina kockar!! Jaja imorn kanske jag slipper något med jobbet och bara får vara ledig!!

Jobbade mycket förra veckan och hann med 2 utgångar i helgen. Trevligt trevligt. Har haft en inneboende kompis i några dagar eftersom hennes lägenhet är upptagen med släktingar från stora landet i väst! Fruktansvärt trevligt at komma hem till en upplyst lägenhet med nån som väntar på en och frågar hur ens dag har varit!!

Håller på att bli galen på kabeln mellan mobilen och datan som helt plötsligt vägrar att fungera. Så nu kan jag inte föra över några bilder. Har massa att visa men får väl bli om nån dag när jag lyckats lista ut hur jag ska göra...

Nu ska jag snart fixa till lite mat och sen blir det bio ikväll med vännerna!!

Hoppas allt är bra med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0