Grattis världens bästa MAMMA!!!

Får passa på att gratulera min mamma som fyllt år idag, hela 23 i år igen!! Just nu befinner hon sig på semester i Turkiet med sin särbo. Saknar henne här hemma men vet att hon har det bra i värmen därnere. Ringde och sjöng en liten trudelutt för henne innan idag. Får firas rejält i slutet av veckan när hon är hemma igen!!


Finaste mamma med särbon Jan när vi firade hennes födelsedag i Falkenberg förra året!

Hur snygg mamma har jag inte? Här på min födelsedag förra året med syrran i mitten!

Finns ingen bättre mamma än du som ställer upp på oss barn och alla andra JÄMT. Hönsmamma är du och kommer alltid vara. "Kan själv" är ditt motto vilket du fört över på mig. Du är min IDOL! ÄLskar dig....Grattis än en gång!

Kommentarer
Postat av: Jenna

MAMMA ÄR BÄST! <3

2011-09-01 @ 17:29:41
Postat av: Yvonne

Åh.. goe du<3 Älskar dig mer än till månen och tillbaka! Tack för du sjöng för mig, blev som du säkert vet, rörd. Ja du känner din mamma väl sonen min! Ses i morron<3<3<3<3

2011-09-03 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0