BÅSTAD

För ett tag sen bestämde jag och två av mina fina vänner oss för att boka in oss på 5-stjärniga hotell Skansen i Båstad. Min vän Anna som jobbar på en gästgivaregård hade ett erbjudande genom svenska möten som gjorde att vi bodde, åt och drack för halva priset! Kunde inte bli mycket bättre :)

I torsdags var det dags. Efter att ha jobbat 11 dagar i rad var detta verkligen något jag var i behov av. Började min dag med en akuttid hos min massör Anette på muskelvården. Hon är verkligen den bästa som till och med tar emot mig på sin semester. Snacka om service. Efter den underbara massagen var det bara hem och börja packa innan vi hoppade in i min bil och drog söderut..

Checkade in på det fina hotellet och började med att käka lunch och strosa på stan och i hamnen....



Efter strosandet på stan var det dags att göra sig iordning inför kvällen. Hade bokat bord till kl 19.30 men var nog i restaurangen redan kl 17.30 för lite fördrink och tilltugg. Hade underbart läge och spanade länge in den fina menyn...



Efter detta fortsatta vi till bordet där vi avnjöt en underbart god 5-rätters middag. Kommer berätta om den i nästa inlägg så att detta inte blir allt för långt. Efter middagen drog vi oss bort till pianobaren där ingen annan än han den långhåriga pianisten från så ska det låta (Stefan?) satt och plinkade på pianot och underhöll os in på småtimmarna...

Hade verkligen ett underbart dygn i Båstad med dem bästa! Kändes nästan lite som att vara utomlands. Tänk vad några mils skillnad kan göra...

Kommentarer
Postat av: Joakim

haha mest ett skämt om du syftar på tv-serie 3!?

2011-08-04 @ 01:47:12
URL: http://www.diabetesmannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0