Back to work....

Då är en veckas "semester över". Om jag bortser från att det inte gått en dag då jag inte hört från jobbet eller varit tvungen att fixa något har det varit en skön vecka. Varit på marknad, spelat mingolf, varit på bio, middagar med vänner och familj, fikat, shoppat, spelat bilbingo, tagit en tripp till Ullared, kollat filmer, fixat här hemma och framförallt hunnit med att vila upp mig en hel del mellan varven vilket har varit så skönt!!

Nu dax att fixa till sig och dra till jobbet!! Ska bli skönt men semester det måste jag ha inom en snar framtid igen och då längre än en vecka och utan att höra något från jobbet....

Bilder från när jag var på Ullared


Ha en fin fin måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0