Avbrott i semestern.....

Hm ja vad ska jag säga? Var fyra timmar på jobbet idag. Menybyte pågång som tydligen inte kan vänta på att jag ska ha en ynka veckas semster. Alla undrade vad jag gjorde där och det undrade jag själv med om jag ska vara ärlig! Tanken med semester är väl att man ska kunna vara ledig och inte ha hjärnkontoret inställt på jobb? Bäst jag inte skriver mer.....

Efter jobbet träffade jag min fina vän Anna som är på besök i stan under veckan! Alltid lika skoj att umgås med henne! En extremt rolig grej med oss är att vi har exakt samma smak när det kommer till grejer, inredning, växter, kläder mm. Går runt i butiker och säger åhhh den var fin, lukta på det ljuset, åh vilken fin tröja....åhhhhh...ÅHHHHH vad fiiiiin!! Haha vi skulle lätt kunna inreda ett helt hus utan några problem :) Blev en fika och update med henne innan jag drog hem. Vi hade först tänkt att hitta på något men vi båda var så extremt trötta att vi bara kände för att krypa ner i våra soffor istället så det är det jag har gjort hela kvällen. Så skönt att bara göra ingenting för en gångs skull

Nu ska jag se färdigt på Celebrity Rehab innan det blir något avsnitt av Vampire Diaries att somna till!
Åh måste visa er Gagas nya video med innan jag stänger av datan för dagen ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0