AUGUSTI

Då var vi inne i Augusti. Jag undrar mest vad som hände med juni och juli? För mig känns det precis som att sommaren har börjat! Helt galet men jag tror och hoppas på att augusti och september bjuder på underbart sommarväder för det har det ärligt talat inte varit här än. Hoppas hoppas. Skäms nästan för att säga det men än har jag inte varit på stranden för att sola & bada. Håller på och funderar på vad jag ska planera för nåt inför min 25-årsdag som är om lite mer än en månad. Är sugen på att ha en rejäl fest! Men ska man samla ihop släkt/familj och vänner ihop eller ska man dela upp dem? Tål att funderas på? Fast det är ju inte fel att ha två fester heller....

Idag har varit en lugn dag vilket har varit skönt. Tog en lång sovmorgon och slötittade lite på tv innan jag gjorde mig iordning för jobbet. Ny månad vet ni kanske vad det betyder? Ja just det, inventering på jobbet. Det är inte det roligaste man kan göra om man säger så. Nu tar det extra lång tid med eftersom jag är chef över två restauranger så det blir dubbelt upp. Tackade gud för miniräknaren idag kan jag säga...haha :) Tog ungefär 7 timmar att bli klar med det och sen dess har jag varit duktig här hemma och fixat och donat!! Skönt att vara hemma själv en kväll med.

13 lime, 102 lime 231 lime.........skoj skoj!!

Skippar måndagsklubben ikväll för en gångs skull! Har varit festande torsdag, fredag och lördag så känner att jag måste vila lite med. Istället för att festa ska jag ha en date med en serie jag velat se bra länge. Ja jag har köpförbud på filmer men det gällde aldrig serier....haha!

 

Blir några avsnitt nu innan det är dags att sova! Någon annan som kollat på den?


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Det var länge sen ...



Tack ska du ha!

Hur är det med dig?

Håller med dig, sommaren har gått för fort.

2011-08-02 @ 08:17:35
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Sarah Carlsten

Hej, svara på mitt senaste inlägg äru gullig. Puss!! :D

2011-08-02 @ 14:34:53
URL: http://sarahcarlsten.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0