Söndag natt i Thailand!!

Nu är klockan strax efter midnatt här i Thailand. Sjukt varmt har det varit idag och det är underbart härligt :) Efter fukosten blev det en som sagt en shoppingvända i the mall. Blev endast två par skor och det är inte fel det heller för om det är något jag inte har i min garderob så är det skor ;) eller? Efter shoppingen där blev det en sväng inom marknaden som ligger här utanför. Blev bara ett linne som jag prutade ner 150 baht på....


Converse dojor för ca 200 kr.

Ett par andra som jag köpte för ca 150 kr.

Lady Gaga linne för ca 30 kr. Me like!!

Såhär såg jag ut under shoppingturen idag. Invigde dem nya jeansshortsen gjorde jag!!

Efter lilla shoppingvändan som dem andra inte tyckte var så liten vände vi hemåt för att hänga vid poolen! Orkade aldrig ta oss till stranden. Men var skönt med några timmar vid hotellets fiiiiina pool!




Grymt skönt vid poolen. Kommer fler bilder på den vid ett senare tillfälle då jag vet att en del ville se den :) När vi var klara vid poolen blev det lite slappande i rummet och jag upptäckte att städerskan snott typ 120 baht som jag lagt under en bok och fjärrkontroll på nattduksbordet. Jag säger då det....Trodde jag aldrig! Sen blev det käk på nån europeisk restaurang. Maten var kanon men scervisen sög och dem som jobbade där hade visst missat att vara trevliga. Ja oss får dem aldrig dit igen och paret bakom som skickade tillbaka maten och reste sig och gick antar jag inte sätter sin fot där igen. Haha...Jag beställde iallafall såklart en thailändsk rätt. Nån thaisoppa med gul curry, kyckling, bönor och potatis. Galet god och stark!

Sen stack vi tillbaka till hotellet och då blev det halvtittande på en film och massa snack med syrran! Så såg min söndag ut i här i thailand! Nu måste jag verkligen sova, ska upp om 7 timmar för frulle och efter det blir det semesterns första utflykt. Ska iväg till en ö som heter Corral Island! Blir bland annat snorkling o grejer! Hörs imorn igen! Ha d!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gosh!! så snyggt linne!! me want too!!! =O



hoppas du har det gryyymt där nere, men gubben!? Bättre på brännan lite! hHAHAH =) Ha de gott



Luffi.se

2011-04-05 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0