Påskfint

Hann med och påskpynta lite här hemma igår så tänkte visa lite av vad jag fixat till....




Mitt påskris spm jag tycker påminner om en viss person....Tänk Big Brother får några år sen, tjej......Har ni det?? Ja just det. Kitty Jutbring :)


Morfars gamla verktygslåda som jag har gjort om till att plantera växter i och placerat på matbordet!!

Min ljuskrona! Då jag inte har hittat något att ha över matbordet som passat mig i rimlig prisklass fixade jag en egen. Snodde lite ormhassel från mammas trädgård som jag ändrar om allt efter årstid. Nu blev det perfekt med ett påsktema.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Gillar skarpt din påskdekoration! Tack för hjälpen i trädgården:)

2011-04-20 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0