Marknad

Spenderade tre timmar på en av de största marknaderna jag har varit på igårkväll!! Jag älskar marknader och hela den grejen och kunde spenderat några timmar till men om man säger så, så var inte delar av sällskapet lika intresserade att lägga en sekund till där. Nu till prutandet som ingår i hela grejen, det ska man ju bara göra liksom och jag är inte så bra på det men efter igår så jäklar! Prutade gärnet och fyndade mycket men missade en del fina grejer eftersom man blir dumsnål och står och tjafsar om typ en tia hit och en tjuga dit!! Men det är ju liksom en liten sport det där med att pruta....;)

Här är vad jag inhandlade på marknade igår iallafall för ca 960 baht (knappt 200 kr)
Saknas 2 saker som jag köpte till mamsen med!


Gårdagens bästa fynd är ändå jeanshortsen för knappa 20kr! Grymt nöjd....

Jag på marknaden igår. Behöver jag säga att det var galet varmt....?!

Nu måste jag kila igen för dem andra står och stampar och väntar! Nu blir det bort till shoppingcentret för att shoppa på rean!! Efter det blir det stranden för nu har verkligen det fina vädret kommit. Ha en underbar söndag därhemma i det fina vädret för det har jag hört att det är hemma nu med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0