Kryssning

Idag hade vi en heldagstripp inbokad på schemat!! Har verkligen varit en toppendag. Riktigt jäkla underbar! Körde kryssning utmed kusten. På denna tur brukar det normalt vara 40 pers inbokade. Idag var vi 6 från oss plus 2 härliga pensionärer. Kunde inte ha blivit bättre. Vi har solat, snorklat, ätiit, badat, ätit, snorklat och ätit lite mer.!! Haft ännu en underbar dag i paradiset!!

Bjuder på lite bilder i numera vanlig ordning...



Dagens fina kryssningsbåt!!

Steg i land på en ö.


Åt supergod friterad banan och ananas som doppades i söt honung

Melonsmoothie....sjukt god!

På båten bjöds det på thaibuffé (ingen bild då jag vräkte i mig det!! Älskar thaimat.) Massor med frukt och den bästa pannkakan!! Sååå gott!


Uppe på soldäck. Jäklar va vit jag ser ut....lovar er att jag är brunare!!

Härligt med snorkling!! Såg massa med små söta Nemo fiskar :)

Nu känner jag inte för att sitta här längre. Blir marknad, kanske massage om jag känner för det och käka ute igen!! Ha en bra söndag....

Kommentarer
Postat av: Martina N

Men Henrik!!! Du kan ju inte locka dina läsare så mycket som du gör med dina bilder!! Blir ju helt till mig här hemma o är nästan nära att sälja varenda pinal här hemma så man kan ha råd o åka dit!! =D

2011-04-10 @ 20:22:58
Postat av: MODEMARTIN

Nice blogg :D

2011-04-10 @ 22:57:37
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Henric

Sv: Tack så mycket Martin!!



Haha Martina förstår att det lockar och det är meningen.....;)

2011-04-12 @ 07:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0