Födelsedag

Igår fyllde pappa år här i Thailand!! Han firades mest under hela dagen och vi avslutade med en underbar middag på en restaurang utmed stranden. Efter det köpte jag en "pappersbalong" till honom att skicka upp över havet som avslut på hans födelsedag....


Blev två olika sorters hummer till förrätt!!!

Sååå jäkla gott & jag var i himmelriket :)

Nu har jag börjat tröttna på all thaimat och körde på riktigt gott grillspett!

Här tänder hon som jag köpte ballongen av på den för att göra den klar för att skickas iväg.


Då den första störtdök i haver fick vi en ny och den gick det bättre för....!!



Grattis än en gång bästaste pappa på födelsedagen!!!!

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Ja, den här veckan springer jag runt på pressvisningar så då får du verkligen kika in ;)

2011-04-13 @ 15:44:30
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0