BURLESQUE

Ända sen jag såg trailern till denna film har jag velat se den. Så har med andra ord väntat ett bra tag nu. Köpte filmen i Thailand och har sparat den nu för att se den ihop med min vän Katta som har väntat på och se den lika länge som en annan!! Tycker om såna här filmer och med Cher och Christina Aguilera kan det ju inte gå fel, eller?

 

Nej, nej nu jävlas jag bara med er!! Det gick inte fel, inte alls. Vi tyckte den var asbra!! Tycker handlingen förde filmen framåt på ett bra sätt. Många kända ansikten som var med i filmen vilket aldrig är fel. Både hatar och älskar den känslan när man känner igen någon och ställer frågan...vem är det där och var har jag sett honom/henne innnan och så sitter man under filmens gång och funderar på det tills man plötsligt kommer på vad personen har gjort innan. Eller det kanske bara är jag som beter mig som en galning....?

Nu till det bästa med filmen som var anledningen till att jag ville se den. Sång och shownumren som avlöser varandra på löpande band. Det ena bättre än det andra och Christina Aguilera gör en grym insats. För er som tycker om denna typ av filmer kommer inte denna göra er besviken. Ger den 4 av 5!!!

 

Trailern



Christina Aguilera



Någon annan som sett filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0