ÄCKELGUBBAR....

Ok, det är inte ofta jag är negativ åt saker och ting och inget jag skriver om ofta här men nu kommer det!! Med en 13 timmars lång flygplansresa framför sig hoppas man på att få bra medpassagerare runt sig, och framförallt jag som inte tycker om att flyga till att börja med. Det såg lovande ut till en början men efter nån timme tog det fart. Vi hade planets värsta passagerare framför oss jag o syrran!! Det var ett jävla pack på några äckelgubbar som drack på tok för mycket och vinglade fram i gången. Högljudda som f#n, stod ivägen i gångarna när flygvärdinnorna skulle fram och något som jag fick höra senare var att en av dem försökte klämma flygvärdinnorna på rumpan både en o två gånger. Något som farsan satte stopp på eftersom han satt i raden igämte dem......TACK pappa!

Dem bara drack mer & mer och ett tag funderade jag nästan på att köpa in lite mer så att den bara kunde däcka!! Var en annan som sa till dem att dämpa sig eftersom deras lilla dotter försökte sova, då var det paret fast med dem över sig och pratade konstant (trevliga så var dem iallaf)!! Dem 4 vi hade framför oss kände visst några andra gubbar lägre fram i planet och dem var runt oss minst halva resan och hängde där högljudda som in i bomben. Jag hade såååå lust att säga till dem, men man fick tänka på att man satt fast med dem på ett plan i många timmar och inte skulle komma någon vart!! Dem hade inte ens normalt jävla hyfs att fälla upp stolarna när vi skulle äta så det fick jag säga till om hela tiden.

Nu till det värsta och anledningen till rubriken äckelgubbar är det här. Dem åkte hit till Thailand av en anledning och inte samma som dem flesta på planet. Dem åkte hit för att köpa sex!! Nu har man såklart hört talas om detta men jag trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle få såna framför mig i planet!!!! Dem pratade högljutt om detta, hur en man skulle mötas upp av en tjej på flygplatsen, en annan hoppades på att dem skulle hitta den 19 åriga lilla thailändskan han hade förra gången dem var här.....Nu säger mina vänner att jag är pryd och jag kan inte annat än instämma nu till 100%. Fy fan vad jag är äcklad. Vet inte vad jag ska säga!! DESCUSTING..... Var ju tvungen att klämma till dem på något sätt preis innan landning så jag berättade högljutt för mamma och hennes kille som satt bakom oss om vad dem sagt! Att dem åkte hit för att köpa sex och hoppades på att dem skulle hitta samma tjej som sist och hur äckligt jag tycker detta är. Dem hörde såklart allt och visade inte det, hoppas dem skämdes lite iallafal. Syrran höll inte tillbaka heller!! Jävla patetiska svin....

Vet att inlägget är långt men måste bara nämna detta med. Här i Phuket kryllar det av dessa äckelgubbar som spriger omkring med sina thailändskor. Vissa är så gamla att dem skulle kunna vara deras morfar. Blir bara äckkad av hela grejen. Inte bara gubbarna heller för när vi satt och åt en sen middag på en restaurang var det en 60-årig tant som öppet köpte en thailändska framför oss. Uuuuusch men som sagt det är bara jag som är pryd eller??

Vad tycker mina läsare om detta? Kommentera gärna!

Googlade på "äckelgubbe" och detta var den första bilden som kom upp. Pedofilen Sten erik eriksson. Bläää!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man ser en hel del äldre män med unga tjejer men det är inte alltid dessa tjejer är köpa för sex. Det finns även män som köper ett resesällskap eftersom de inte har någon att åka med eller umgås med. Ensamma människor. Männen betalar för tjejerna under den tiden de är där, mat, kläder, smycken mm mot att de håller männen sällskap, inte sex. Ofta får de se mycket o de får bättre priser eftersom tjejen kan språket. så faktiskt är inte alla äckel män utan vissa är bara ensamma. Kanske kan ge dig en lite bättre syn på det. Kram

2011-04-02 @ 22:03:15
Postat av: Magnus

Äckliga gubbar, äcklig verksamhet! Människor är idioter! Hoppas du njuter ändå:)

2011-04-02 @ 22:53:07
Postat av: Josse

Håller med dig till 100%!! Både det på planet och det med äckelgubbar!



Flyger man tillsammans med andra så får man visa respekt, det är inte alls lätt att sitta i ett litet trångt utrymme och knökas! jag var med om samma sak fast om en norsk familj som hoppad och då menar jag HOPPADE i sätena för att komma över till andra sidan. Jag blev så fruktansvärt förbannad att jag tryckte upp min fot i sätet på barnet framför och då fattade dem lite! Det var bara hemresan, hade dem på hemresan också framför mig! Gash hade man kunnat norska hade jag nog sagt till ORDENTLIGT!!! Hoppas att du får en bra semester där borta Henke! Saknar dig på jobbet, JUST SO YOU KNOW!!!



Btw det men att gubbar är där för att köpa sex är vanligt! Men håller med att det är grymt äckligt!!!!

2011-04-03 @ 13:12:41
URL: http://mondoblog.se/kjellstrom
Postat av: jennyyy

Tyvärr är de många som åker ner själva som är gifta för att ligga med någon där nere.. Tro mig, det är de fina folket också,,, vet en hel del som gör detta... Och det är vidrigt..



Hoppas du har trevligt annars =)

Nesim hälsar också =)

2011-04-03 @ 19:01:18
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0