Vilken underbar dag!!!

Citerar Fylking. ÄNTLIGEN en helt ledig dag. Som jag har längtat. Verkligen haft fullt upp med massa jobb senaste tiden så det är därför jag varit extremt dålig på att uppdatera. Jobbade även igår söndag då jag normalt alltid är ledig... Idag blev det en lång sovmorgon. Finns verkligen inte mycket som slår att få sova ut och gå upp när man själv känner för det! Om jag hade velat kunde jag tagit en promenix i solen med en kompis och sen kört ett spinningpass men det blev inget av det. Soffan lockade betydligt mer. Blev ett snabbt besök hos familjen innan det var dags att möta upp kompisarna för en snabb fika innan pizza inköp o ett besök på hemmakväll! Precis vad jag orkade med denna kväll....


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Härligt. Vet inte när jag var LEDIG-ledig sist. Är ju alltid något. Jobb. Plugg. Bloggen. Ja. Hjärnan är på helvarv jämt. Haha. :))



Och taaaack :)) Kram

2012-04-07 @ 22:43:59
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0