Ledig vecka!!

Oh så skönt det är att vara ledig! Har inte jobbat sedan nyårsafton. Njuter av att kunna vara med familj & vänner. Sova länge på morgonen och inte behöva gå upp ur sängen!! Lyx :) Kolla på tv, filmer, läsa bloggar, böcker, tidningar och inte göra ett skit om jag känner för det!

Igår fyllde lillebror 22 så blev att åka hem och fira honom. Eftersom han kommer flytta hemifrån inom en snar framtid gick jag och storebror ihop och köpte massa grejer till hans framtida badrum! Rejäla badhandukar, matchande små handukar, duschdraperi, badrumsmatta och en tvålpump! Blev perfekt tyckte han (hoppas jag!)


Grattis än en gång på födelsedagen brossan :)

Nu ska jag fixa till mig för att gå på bio ikväll!! Sherlock Holmes står på tapeten och innan vi intar salongen blir det att kolla på första filmen to refresh our memories!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0