Last weekend

I helgen som var hade jag lyckats planera in massa ledighet vilket betyder att jag hade planerat in massa skoj!! Efter jobbet på fredagen blev det en lång promenad runt Nissan med min vän Linda...



Efter promenaden vare det bara att kasta sig in och packa weekendbagen för en minisemester i Varberg med några vänner. Alltid lika mysigt i Lindas föräldrars sommarhus. Fixade tre rätters, tände brasan, kollade på the voice och spelade ett favoritspel, galenpanna!!


Chevré Chauden gjorde du allt bra Andreas ;)

Detta spelet är för jäkla kul, dock inte när man låser fast sig själv och inte kommer loss. Ungefär som när Andreas fick Scooby doo och han hade fått dem två första bokstäverna SC och han får en ledtråd om skåpbil. Går några vänder och under någon annans spelomgång utbrister han, men Scar åker inte skåpbil!! Hahaha sjukt roligt!! Kom sent i säng och när vi vaknade på morgonen  var det full snöstorm...



Tog ett tag hem men när vi väl landade i Halmstad igen var det bara att ladda om för fest hos vår vän Kamilla som följdes av utgång!!

Helgen avslutades enligt tradition med middag och filmkväll hos mig. Blev den grymt speciella spanska filmen Pans Labyrinth!

Tack mina vänner för en fantastiskt fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0