Not feeling good

Trött, svag, sliten, FÖRKYLD och illamående är statusen på mig just nu. Kunde varit bättre om man säger så ;)

Med facit i hand skulle jag legat kvar i sängen idag med men det gick inte. Hade en akupunkturtid inbokad i förmiddags vilket jag kände var bra att gå på eftersom jag haft huvudvärk dem senaste dagarna. Efter detta kallade jobbet och efter ett tag där mådde jag sämre men det var bara att bita ihop då ingen annan kunde täcka för mig. Fick en ny praktikant med och då kände jag att jag ville vara kvar på jobbet.

Nu ska jag hoppa i säng och satsa på att jag mår bättre imorgon då ett dubbelpass väntar, hur det nu ska gå??

Natti natt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0