Last week

Börjar så smått hinna ikapp mig själv här på bloggen! Förra veckan var det full fart som vanligt. Måndagen och tisdagen spenderade jag på jobbet då det stod dubbelpass på schemat. På onsdagen jobbade jag endast lunchpasset och skyndade hem för att fixa till mig inför kvällen då jag och småsyskonen hade bestämt oss för att åka ut till Wild West för en middag! Alltid lika trevligt att umgås bara med syskonen. Tyvärr fick jag skicka tillbaka maten direkt till köket då mitt kött inte var grillat som jag hade beställt det. Fick in det rare och jag hade besällt det medium. Känns som jag alltid lyckas få något fel på min mat när jag är ute så jag tvingas att skicka tillbaka det igen. Haha....




Jag och lillebror som undrar varför jag alltid ska ta så mycket kort......

Syrran

Den fruktansvärt TRÅKIGA maten. Smakar väl helt ok men upplägget ser förjävligt ut....Inte mycket kärlek i maten där inte...

Efter beöket på Wild West drog vi hem till mig och kollade på filmen World Invasion-Battle of Los Angeles! Helt ok krigsfilm även om den påminde mycket om tidigare filmer i samma genre och var aningen seg... Någon annan som sett filmen?

I torsdags hade jag min lediga dag som började med ett möte på jobbet med chefen såklart. Kan ju inte ha en helt ledig dag utan att jobba lite ;) Efter mötet begav jag mig till min sjukgymnast för massage där jag även fick en liten skumpaflaska i födelsedagspresent!! Riktigt gulligt.. På kvällen hade jag en inplanerad kväll med killkompisarna med pizza och bio. Filmen blev Cowboy vs Aliens. Kommer ett inlägg om den senare! Alltid lika trevligt att umgås med kompisarna. Fredagen och lördagen bestod av jobb och ett glas champagne efter lördagens arbetspass för att fira att vår andra krog vi drivit i sommar slog igen för säsongen! Skönt att kunna lägga all fokus på "endast" en restaurang istället!

Igår var en klassisk söndag. Lång sovmorgon, slappande i sängen, tv tittande och städande av lägenheten! På kvällen kom mina kompisar i vanlig ordning förbi för middag och filmtittande. Börjar bli en riktigt mysig tradition att avsluta veckan med att samlas hos mig och umgås!! Gjorde lasagne och sen skönk vi ner i soffan och kollade på någon tjejfilm på 3:an innan dem drog hem!!

Hur såg er förra vecka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0