Dags för Idol-Kvalet

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Väldigt lugnt för en gångs skull vilket var skönt! Har precis krupit ner i sängen för att kolla in första kvalet i Idol. Årets topp 20 måste vara det yngsta någonsin i hela världen. Helt galet många unga talanger dem fått med i år. Ända sedan jag såg grymma Amanda (den mörkhåriga) har jag tippat henne som slutlig segrare i årets tävling....Får se om jag får rätt? Annars är det grymt många i årets uppställning som jag tycker om. Robin, Olle, Amanda, Amanda, Linni, Moa mfl! Finns bara en jag saknar som borde gått vidare till topp 20 och det är Antonio. Hur i helv#¤te kunde juryn välja kebabkungen Maikel istället? Skandal i min bok......

Här är årets topp 20


Bild: Daniel Ohlsson/Tv4

Vilka favoriter har ni? Kanske att ni med har tippat redan nu vem som ska ta hem hela Idol?

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag gillar Robin och Molly jättemycket av det jag hört i alla fall!

2011-10-05 @ 20:59:07
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0