ÖRONINFLAMMATION

Jaha då ligger man här hemma och mår förjävligt. Varit sjuk i över 2 veckor. Varit igång hela veckan och jobbat mycket. I fredags när jag kom hem efter jobbet sa kroppen STOPP. Smällde helt plötsligt till i örat och jag fick jätteont. Hoppade i säng direkt för att försöka somna ifrån smärtan vilket var lögn i helvete. Har aldrig upplevt sån smärta och runt 02 på natten fick jag tillslut ringa akuten för att fråga vad jag skulle göra. Ingen hjälp där inte utan skulle vänta tills på morgonen och ringa vårdcentralen. Sov inte en blund pågrund av smärtan och ringde dem vid 08 och sen skulle man få vänta i över 4 timmar på att dem skulle ringa tillbaka. Förjävla dåligt... Doktorn var jättebra och konstaterade att jag hade vaxpropp, en rejäl öroninflammation och svullna mandlar. Så nu ligger jag här förkyld, ont i halsen, värk i örat och helt döv på vänstra örat och går på antibiotika.



Så blev inget jobb igår så fick lösa det så bra som möjligt. Enligt doktorns order ska jag vila och inte jobba på minst 5 dagar. Hehe hur ska detta gå? Får försöka lyda för det finns såklart en anledning till att det blev en öroninflammation tillslut. Blev rastlös direkt igår. Inte min starkaste sida att ligga hemma och göra ingenting. Strålande solsken ute idag och på schemat hade jag planerat att träffa min fina vän Therese som är hemma på besök från Norge. Åka hem och träffa familjen som jag inte gjort på alldeles för lång tid. Sen såklart få besök ikväll av mina kompisar på middag och film som vi alltid gör på söndagar. Får se vad som händer, vill ju göra nåt men ska kanske bara ligga kvar här? HATAR att vara sjuk......

Hoppas allt är bra med er iallafall och att ni är friska :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Stackars min Henke.. Men du måste lära dig att lyssna på kroppen! Kryapådigkramarimassorsonenmin

2011-10-16 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0