Hur var det nu med dina Tv-skills?

Var några dagar sen sist! Kan inte skylla på att jag inte har något att blogga om för det har jag verkligen. Kan avslöja för er att jag brukar skriva upp i min almanacka såfort jag får en idé om något intressant att blogga om. Mitt problem är att jag har lite svårt att hitta tid till att blogga. Det är verkligen fullt upp på jobbet och privat. Sen att jag är sjuk och har varit det till och från bra länge gör inte saken bättre....

Ska strax bege mig iväg för att jobba men tänkte innan dess tipsa om ett roligt tvquiz. Tillhör ni dem som anser er vara hejare på Tv-kunskap. Du vet den som alltid kan svaret på alla frågor om skådespelare, avsnitt, säsonger mm. Jag trodde att jag tillhörde dem innan jag tog Televison Without Pitys Tv-quiz. Efter flera omgångar är det bara att inse att jag med som tv-nörd fortfarande har mycket att lära......



Hur många poäng får du ihop?

Kommentarer
Postat av: Jocke

40 Poäng på andra försöket första pratar vi inte om :)

2011-10-12 @ 19:18:51
Postat av: Christoffer

sv: Haha, det är jättemånga som säger att jag liknar honom!! :)

2011-10-15 @ 18:09:54
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0