Back in business!!!

Wohoo, penicilinkuren DONE!! Jag har börjat jobba igen vilket känns underbart! Mår bättre men är inte helt frisk än. Hör fortfarande inte bra på örat och det märks på mig att jag inte är frisk än. Känner mig väldigt trött och efter ett jobbpass känner jag mig helt slut. Jobbat hela helgen och det har varit fullbokat i tre dagar på rad vilket har tagit enormt på mina krafter. Efter ett 13 timmars pass på jobbet igår blev det en spontan utgång med några vänner. Att jag orkade ;) Showade loss på scenen där ett bra tag. Älskar att dansa!! Men insåg ganska snabbt att jag behövde ta mig hem så kom hem runt 01.30 och kände mig som en riktigt skröplig gammal gubbe i kroppen. Får försöka ta det så lugnt jag kan även om jag har extremt svårt för det för såhär sjuk vill jag inte bli igen. Men nu går allt åt rätt håll iallafall....

Kom på att jag glömt visa er lite bilder från en helg för ett litet tag sen när jag och några vänner åkte till en kompis familj sommarstuga i Varberg för att ha riktigt fredagsmys med grillning, idoltittande, brädspel  mm.





Sånt här är en perfect liten "escape" från det vardagliga livet som jag älskar! Bara att vara ledig en fredagskväll, förflytta sig några mil och spendera inte ens ett dygn borta med vännerna betyder mycket!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Gilla!!

2011-10-31 @ 08:21:41
Postat av: Yvonne

Åh så mysigt det ser ut. Härligt att hämta kraft tillsammans med vänner man tycker om i en så härlig miljö!

2011-11-01 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0