YOGA

Tro det eller ej, men varit uppe sen 06.15 idag! Detta tillhör inte vanligheterna då jag verkligen inte är en morgonmänniska. Därav att jag jobbar mestadels kvällar. Men idag var jag uppe med tuppen för ett yogapass. Detta tillhör inte heller vanligheterna då jag inte varit på ett gym på låt oss säga ett tag ;)

Anledningen är att min vän som jobbar i receptionen på ett gym drog med mig på detta passet med tanke på att det kunde vara bra för min migrän och nackvärk. Tycker det var riktigt intressant passet och passade mig utmärkt så det kommer jag absolut att göra igen. Blev allt sugen på att ta tag i det här med att träna på riktigt!!

 

Nu efter träningspasset bjöd jag på frukost hos mig. Underbart att vara igång såhär tidigt för en gångs skull... Om nån timme är det dags för att få akupunktur och sen blir det att bege sig direkt till jobbet för personalmöte och ett långt arbetspass. Nej nu ska jag ta o fixa lite här innan jag beger mig iväg igen!!

Ha en toppentorsdag!

 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Imponerande! Funderar själv på yoga eftersom jag är stel som en stålbalk! Hoppas du kan gå en hel dag nu utan att bli riktigt trött!

2011-11-17 @ 11:44:27
Postat av: EbbaBloggen

om man ändå var så smidig eheh

2011-11-17 @ 13:24:56
URL: http://www.ebbabloggen.se
Postat av: Gaymasen

Min karl gillar yoga. Inte jag.



Haha ja du kan ju gissa om vi haft roligt åt "my balls", när de lossnat och sånt. Eller "where the hell are my balls?!" ;-)



Ska bli skitskoj att se på TV sen. ^^

2011-11-17 @ 19:58:09
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Yvonne

Så bra Henric att du försöker med yoga för att kanske slippa det värsta onda. Jag håller tummar för dig:)!

2011-11-19 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0