Working 9 to 5.....NO NO Eleven

Yes yes idag jobbar jag alltså 09-23. Behöver iallafall inte fundera på vad jag ska hitta på idag!! Kändes ungefär som jag kom hem inatt, lade huvudet på kudden väckarklockan ringde och jag klev upp klädde på mig och tog mig till jobbet. 

Idag är det iallfall jobbdag 9/10 så nu börjar jag se ljuset i tunneln för lite ledighet!! Ska bli så gött och få lite tid till att blogga med. Har ni tänkt på vad det är för datum idag? Den 24/11 vilket betyder att det är exakt en månad kvar tills klapparna ska vara klara, juleskinka nr 3 klar (för dem två första har man redan avverkat!!), granen på plats o Kalle Anka ska uppenbara sig på tv:n. Yes people en månad till JULAFTON!!

Längtar verkligen nu till helgen då jag ska börja sätta upp julgrejer o fixa hemma. Hade det inte varit för att jag jobbat så mycket nu den senaste tiden så hade jag lätt smygstart hemma för nån vecka sen men det har ju inte gått.....

Tycker ni det är ok att tjuvstarta med att sätta upp julsaker innan 1:a advent eller är ni stenhårda på att det ska vara just söndag 1:a advent??

Ok fortsätta jobba nu o tror jag ska göra pepparsås och murkelsås härnäst :)

Ha en fin fin Torsdag

Kommentarer
Postat av: Jocke

Stenhårt! Inget fuskande 1:a advent, Det som gäller

2011-11-25 @ 22:01:56
Postat av: ROBIN HOOD

sv: alright! Vad trevligt :)

2011-11-27 @ 15:33:12
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Yvonne

Jag undrar jag om det kommit upp några ljusstakar och stjärnor hemma:)! Hos dig är det nog hur fint som helst nu!

2011-11-27 @ 15:46:31
Postat av: jenny

Nä 1:a advent inte tidigare =)

2011-11-28 @ 19:32:27
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0