What would life be without really good friends....

Igår jobbade jag dubbelpass så blev inte nån tid över för något annat än att vakna, äta frukost och åka till jobbet. Jobba, hem och dricka en kopp te och sova så hann inte med att uppdatera. Idag har det varit en fullspäckad dag som började med massage hos sjukgymnasten. Efter det drog jag till jobbet för driftmöte, göra beställningar, menyer , schema mm. Efter några timmar där så hämtades min vän Tim upp för att han skulle få låna min bil i helgen då hans pajat. Vad gör man inte för sina vänner.....

Efter det var det hem o vända innan man blev upphämtad för att dra till en kompis som ska åka iväg utomlands en månad o studera, så blev en stor "avskedsfika" där med vännerna. Hon hade ju inte bakat lite inte. Mums :)

Sen åkte några av oss iväg o handlade hem lite käk som vi fixade till hemma hos min kompis Andreas....eller vänta nu, skämtar bara. Hemma hos mig såklart!!! Så blev käk, många skratt, följt av film o mys i soffan. Svårt att beskriva hur glad jag är att ha så många underbara vänner som jag har som man tycker om så mycket! Stor lyx för mig att vara ledig en torsdagskväll mitt i veckan o få hänga med dem bästa!

Nu dags att sova men tänkte bjuda på en bild jag såg för nån dag sen först, hur underbar är den inte....

Real life Timon & Pumba...coolt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0