Ten days and i´m free

Ursäkta min tillfälliga frånvaro men har varit väldigt mycket pågång den senaste tiden. Dök in här för ett inlägg häromdan som jag publicerade och dagen efter var det puts borta!? Väldigt konstigt...

Jaja anledningen till att jag varit en urkass bloggare senaste tiden är att jag jobbat 10 dagar i rad och avverkat ca 110 timmar och dem få timmarna mellan jobbdagarna har jag sovit eller umgåtts med vänner och familj! Så blir det ibland...

Dem senaste dagarna har jag dock varit lite ledig och försökt att komma ikapp i mitt liv. Har varit utgång, adventsmys, födelsedagmiddag med en utav mina bästa vänner. Hemmagjord pizza och filmkväll med polarna. Luncher, fikor och en hel del slappande då jag känner mig väldigt trött. Men framförallt tagit tag i min lägenhet med julstädning och massa julfix. Älskar ju julen så har varit extremt irriterande att jag inte hunnit med allt här hemma. Blev klar först igår vilket verkligen inte är likt mig som brukar vara klar med allt minst 2 dagar innan!! Tänkte ni skulle få se lite hur jag har det här hemma i ett kommande inlägg. Skulle det vara intressant??

Nej nu ska jag hoppa i säng innan jag somnar ovanpå datan!!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0