Friday off!!

Hade en helt fantastiskt trevlig dag igår! Otroligt skönt att vara ledig en fredag för en gångs skull! Brukar oftast jobba 10 timmars pass då så detta kändes som ren lyx! Började dagen med lunch och shopping med en kompis som är på besök under sitt höstlöv från plugget i Bollnäs. Riktigt skoj att få hänga med honom i några timmar för nu dröjer det tills jul innan man får träffa honom igen...

Min promenadväg in till stan är underbart fin!!

Efter hämtades jag upp av mamma o syrran för att besöka min kusin då hennes barn fyllt 1 helt år. Stora killen nu :) Alltid lika skoj att träffa dem och presenterna han fick uppskattades. En bobbycar med släp och en tröja o en kofta. Bobbycaren fick jag i uppgift att sätta ihop på momangen o sen var det full fart på sötnosen.....

Jag med mina söta kusinbarn Colin och Cornelia!!
Efter detta var det bara att bege sig hem för att ha idolmys med min kompis Linda! Lagade fajitas, käkade glass och kollade på idol och lite film!! Med andra ord riktigt fredagsmys. Hur underbart lyxigt att vara ledig en fredag och ha det såhär!!
Vad tyckte ni om gårdagens Idolomgång? Var det rätt att lilla Olle åkte ut? Visst sjöng uberduktiga Molly förjäkla dåligt...Mollys egenskrivna låt var fantastiskt bra och vad höll André på med? Aldrig sett dess lie på nån som är så duktig på att "ligga" med tv-kameran som han är och slicka sig om munnen. Vi var riktigt generade i soffan, jag menar killen borde få ett pris ;) Någon annan som tänkt på detta?
Annars är dem fantastiskt duktiga och Moas egna låt som hon framförde igår var helt fantastiskt bra!!!
Vad tyckte ni om gårdagens Idolomgång??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0