At Work

Sitter just nu på jobbet och tar mig en välförtjänt paus i mitt 13 timmarspass ;) Kommer inte bli så mycket bloggande nu dem närmaste dagarna då jag kommer jobba väldigt mycket och har massa annat på mitt schema samtidigt. Ser just nu väldigt mycket fram emot söndag då dagarna fram tills dess är fullspäckade från morgon till kväll. Alltid kul att ha mycket bollar i luften samtidigt men konstigt nog ska alltid bollarna samlas till ett stort "bollhav" samtidigt.

Nu hinner jag inte sitta kvar här och skriva, lunch check och nu dags för möte 1 av 3 denna dag och samtidigt laga en massa mat!!

Under tiden jag jobbar och sliter så tänkte jag visa det 300:de sångnumret som glee gjorde i gårdagens avsnitt. Blev en grym "mashup" på Adele och rätt sjukt att dem redan hunnit med över 300 låtar....



Hörs kanske ikväll om jag hinner och orkar.....Annars kan ni numera följa mig på twitter bättre sent än aldrig!!) för att kolla vad jag hittar på under dagarna. YngveCarlHenric heter jag där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0