Worcoholic

Sorry för dålig update denna vecka. Ha blivit alldeles för många timmar på jobbet denna vecka eller vad säg om 64 timmar!! Haha, inte konstigt att jag känner mig helt slut. I fredags var det jobbet som gällde hela dagen i 14,5 timme. Igår hade jag en inplanerad ledig dag men ja konstigt nog hann jag inte med allt jag behövde göra på fredagen så det fick bli några timmar på jobbet igår med för att fixa med beställningar, schema osv. Innan jobbet blev det en vända på stan för att kirra mors dags present!!

Efter jobbet hade jag en inplanerad middagsdate med ett gäng vänner som jag fick stressa iväg till. Blev verkligen en underbar kväll på vår nyöppnade restaurang Trottobar med cava, rose, drink, cosmopolitan och trerätters på det. Finns inte mycket som slår en sån här underbar kväll!




Lite utav blommor och inredning som jag fixat på trottobar :)

Efter middagen var det dags för party. En avskedsfest för en nyfunnen vän som ska flytta tillbaka till Malmö efter plugg här i Halmstad. Synd att vi inte lärde känna varandra tidigare men nu lär det bli trips ner till söder för att träffa honom! Blev fest i hans studentlya. Typ 30p i en liten etta. Trångt men galet mysigt!! Riktig toppenlördag blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0