VILKEN VECKA

När jag tänker efter förstår jag inte hur jag hunnit med allt denna vecka? Jobbat 64 timmar. Firat mors dag lite snabbt. Ätit ute 3 gånger. Varit på bio 2 gånger och festade igår. Min kropp och knopp är helt slut....

Haft en underbar söndag. Lite vilande och bloggande i soffan. Hem till bästa mamma för lite tårta och present. Efter det träffade jag upp ca 25 jobbarkompisar för middag och bio. Grymt kul. Såg baksmällan 2 på bio och bara filmen i sig var grymt bra men i kombination med 25 härliga kompisar gjorde allt ännu bättre! Kan säga att vi var gänget som alla störde sig på....haha, nån gång får man vara det med I guess!


Jag och min fina vän Anna som fyller år idag!! Grattis igen.

Nu dags att checka in Big Brother för att se vilka som åker ut innan det är dags för sängen.
Jag kommer sova gott.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: ja verkligen!



Jag jobbar som undersköterska, vikarierande samordnare, planerare inom demensvården! Blev inbeodrad för att sitta vak i natt p.g.a akutsjukdom för en av våra vårdtagare ..

2011-05-30 @ 22:48:37
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: ja verkligen!



Det gick bra.

Vad jobbar du med? Planer för dagen?

2011-05-31 @ 10:23:59
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0