Torsdag 19 Maj

Den här dagen blev inte riktig som jag tänkt mig, inte alls. Skulle varit på jobbet för några timmar sen och jobbat lunch. Tagit emot 2 praktikanter osv. Men blev inte så för lunchen avbokades en dryg timme innan jag skulle bege mig. Tjatigt och lite komplicerat då jag var tvungen att avboka praktikanterna. Det positiva. Lite längre sovmorgon och jag har kunnat fixa lite här hemma :)

Ska strax bege mig iväg till jobbet ändå. Får bli några timmars kontorsarbete istället då jag har tre möten inbokade och massa annat som behöver fixas med menyer och liknade. Skönt att hinna med allt sånt utan att behöva jobba i köket samtidigt!!

Ha en fin fin torsdag nu. Bloggar lite senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0