The day off!!

Så jäklarns skönt det är att vara ledig idag. Behövs en sån här dag nu känner jag så jag kan tillfriskna litegrann iallafall. Sov ut ordenligt idag. Finns inte mycket som slår en rejäl sovmorgon och att inte behöva stressa upp på för att man ska iväg nånstans. Jag gillar´t!! Håller på och fixar här hemma. Röjer i min walk in för att få det mer organiserat där inne. Vill helst bara ha kläder osv där inne men är ganska svårt när jag inte har någon annan bra förvaring i lägenheten. Men har lite ideér på hur detta ska lösas. Älskar att plocka och ordna här hemma.

Tog en paus för att åka till Servera för idag hade dem en rejäl utförsäljning på saker. Så vi åkte dit för att fynda till jobbet. Blev en hel del fynd till vrakpriser och jag lyckades sno åt nåt litet till mig själv med. Man får ju ta vara på tillfället...

Några pics från gårdagens tisdagsmys!

Yes, det blev tacos. Var några veckor sen sist..


Nej dags att dyka in bland kläderna igen!

Fast ett litet blogginlägg till hinns med....Kanske ett avslöjande av vad som händer i Greys Anatomi ikväll....Vad sägs om det? Kika in om ett tag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0