Söndag 8 Maj-Fortfarande sjuk

Fy vilken totalt meningslös helg det här är och har varit. Är iallafall feberfri nu och det är underbart. Var uppe på 39 grader när det var som värst. Var hemma igår en sväng hos mamma och blev ompysslad. Skönt att få lite mat i magen då jag levde på mackor hela fredan och nästan hela lördagen. Är så fruktansvärt rastlös och irriterad. Är inte hemma så värst mycket i normala fall men när jag väl är det älskar jag det för att jag isåfall har valt det och kan antingen njuta av det eller göra nyttiga saker här hemma. Älskar att hålla på att greja och fixa här hemma, men nu har jag varit hemma sen i fredags och inte orkat göra någonting eftersom jag är sjuk. Avskyr verkligen detta. Mår fortfarande inte bra och försöker lösa schema på jobbet imorn så jag kan vara ledig. Hade ju planerat att jobba dubbelpass imorn...haha känns som rena skämtet nu.

Nej nu ska jag allt ta tag i diskberget....om jag orkar!

Hoppas ni har haft en toppenhelg i det fina vädret iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0