Söndag 15 Maj

Puh vilken lång, krävande, rolig och jobbig vecka det har varit. Skönt att det äntligen är söndag, min favoritdag på hela veckan. Inte gjort många knop denna dag. Mest rört mig mellan sängen och soffan. Kollat på tv och suttit vid datan och sugit på hur bra det gick för oss igår på eurovsion song contest! Så flipping amazing skoj!

Är så sleten idag att jag inte vet vad. Blev ju sjuk förra veckan och låg i flera dagar. Sen jag satte foten på jobbet i tisdags har det inte variti en lugn stund. Har jag inte jobbat har jag varit iväg någonstans. Därav av dålig update här i veckan. Har helt enkelt inte funnits tid. Jag älskar att ha mycket runt mig i normala fall och det är så det brukar vara men jag har inte blivit frisk än och mår inte riktigt bra så denna veckan har varit sjukt påfrestande. Har jobbat över alla dagar denna veckan med flera timmar och fått stressa iväg till sånt som jag haft planerat efter/innan jobbet. Jobbat när jag skulle varit ledig osv. Haft en stor beställning på jobbet som krävt mer av mig än vad som är normalt. Men som tur var så gick beställningen jättebra och dem var jättenöjda med min insats. Har känt mig jättestressad över denna beställning hela veckan så var otroligt skönt när den var över igår. Vill såklart göra så bra jobb som möjligt och sätter press på mig själv.

Så så är läget just nu. Jag är trött, tröttare tröttast. Har helt enkelt haft en tung vecka. Nu har jag fått besök av en fin vän. Precis kollat in BB (rätt att Madde åkte ut!!) käkat pizza och nu är det dags för film. Skönt med lite slapp till nu innan det är dags för ny vecka imorn!

Hoppas ni haft en lika skön söndag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0