Sjuk, sjuk, sjuk...

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Blir inte det så ofta och kommer ärligt talat inte ihåg senast jag hade en sjukdag från jobbet. Tror inte det har hänt på några år. Kände det redan i tidags och igår var en riktigt jobbig dag. Var iväg hela dan och mådde riktigt dålig på jobbet men bet ihop. Var en jäkla tur att jag ändrade på schemat i sista stund och satte mig själv ledig idag för fy vad jag har varit kass... Imorn är det tänkt att jag ska jobba men det går verkligen inte. Nyss när jag kollade hade jag 38,8 i feber så det går inte. Ha försökt lösa morgondagen på bästa sätt på jobbet men är jävligt jobbigt att behöva oroa sig för det när man ligger hemma och mår skit. Men det löser mina kollegor!!

Det jobbiga när jag blir såhär förkyld är att jag som normalt har problem med migrän och huvudvärk får en sån jävla hemsk huvudvärk när jag är såhär täppt. Riktigt jobbigt och det gör att jag inte ens orkar kolla på en film när jag ligger här hemma, för har för ont för att koncentrera mig. Så vad gör jag. Jo halvkollar lite på tvn, försöker äta lite o dricka te. Sover lite, sitter lite vid datan och sover ännu mer. Låter kul va? Ska strax ge mig på ett litet försök att se på en film då huvudvärken gett efter lite.

Hoppas mina läsare mår betydligt bättre än mig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0