Night update!!

Gokväll alla snyggingar! Kör en liten nattlig update efter en låång dag. Mina ögon går just nu lite kors & tvärs så ha inte för höga förväntningar på rättstavning nu liksom ;)

Som sagt så har det varit en lång dag med både högt och lågt som kära Titti Schultz skulle säga. Började imorse med lite jobbsamtal från sängen.  Japp där försvann min lilla sovmorgon. Efter det var det dags för ett besök hos sjukgymnasten för akupunktur. Lite sådär nödvändigt ont, men det enda som hjäper mot migränen. Sen har jag kört lite dubbeljobb idag kock/trädgårdsmästare på båda våra restauranger. Massor kvar att plantera och fixa med men när ska jag får tid?? Jaja, det jag hann med idag blev riktigt bra!! Börjar bli mer och mer sugen på att utbilda mig....

Mitt upp i allt med planteringen fick vi såklart en flygande inspektion från miljö & hälsa. Fick släppa allt för att va med på detta. Var nästan för trött idag för att hinna få panik över det här, men det gick toppenbra även denna gång. (peppar-peppar) Ingen anmärkning och inget återbesök. Klapp på axeln till mig själv ;)

Slutade runt 19.00 och skyndade hem för att fixa till mig inför kvällens premiär av vår nya restaurang. Gjorde mig iordning och skulle bara sätta mig några minuter på soffan och pusta ut. Slutade med att jag somnade direkt och väcktes av en kompis som undrade om jag skulle dit. Ingen av oss orkade egentligen men vi drog dit och hade skoj. Sjukt mycket folk man kände där såklart och det är alltid lika kul :)

Ja det var min dag i stora drag och nu är det dags för date med sängen. Dryga 8 timmar tills jag ska back to the crimescene och det står dubbellpass på mitt schema så nu vet ni vad jag är nånstans!!

Natti och ha en toppenfredag allla och ta gärna ett glas rosé för mig med på er aw....

Kommentarer
Postat av: tobias sikström

nice!



Ja,jazzdagar är bland det bästa som finns!

2011-05-27 @ 09:08:55
URL: http://modeskrapan.se/tobiassikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0