New week and were still here!!

Då var det ny vecka igen och vi är fortfarande kvar. Blev visst inte jordens undergång i helgen. Thank god! Haha läste precis om gubben som förutspådde detta att han lagt nästan en miljon kronor på att marknadsföra doomsday med skyltar och plakat och att han nu inte har några pensionspengar kvar. Stackarn hade stått på times square vid tidpunkten det var beräknat att jorden skulle gå under och delat ut papper mm och fått en liten folksamling runt sig. Sen när det inte hände nåt sa han bara att han inte kunde första varför det inte hände nåt. Haha, vilken knäppgök och nu har han gått under jorden och är inte längre anträffbar! Ja vad ska man säga!

Hade en riktigt fin kväll igår med några kompisar. Pizza, lite big brother och film på det. Visst var det på tiden att Gurkan åkte? Har blivit riktigt trött på honom på senaste tiden. Filmen vi såg var Law abiding citizen som jag sett innan. Den är bara för jäkla bra så det gjorde inget att vi kollade på den. Tillhör faktiskt en av mina absoluta favoritfilmer.

Någon annan som sett denna briljanta film?

 

Denna vecka är det mycket jobb som står på schemat som vanligt. 4 dagar kvar tills vi öppnar dörrarna till vår andra restaurang så det är MYCKET pågång nu. Älskar verkligen det men ibland kan jag sakna tiden lite när jag "bara" stod i köket och lagade mat. Nu är det så himla mycket annat runt omkring som ska fixas samtidigt som jag ska stå i köket och laga mat!! Måste bara lära mig att släppa jobbet när jag inte är där. Någon som vet hur man gör det för jag har då ingen aning?

Nej nu dags att fixa till sig inför denna nya underbara vecka! Ha en toppendag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0