Måndag 16 Maj

Då var det ny vecka igen. Snabbt går det och innan vi vet ordet av det så är det fredag igen!! Har massa inplanerat även denna vecka men ska försöka hinna med lite vila med så att jag kan bli frisk. Den här veckan är fullspäckad med möten, telefonsamtal, bokningar , beställningar, planering av sommarmenyer. Just det MENYER. För i år är det inte "bara här på Fox and Anchor jag ska vara ansvarig. Vi kommer även driva en till restaurang som ligger precis nedanför oss utmed nissan som heter Trottobar. Så hade jag inte jobb innan så har jag det nu!! Haha...
Nej nu ska jag återgå till att ringa massa samtal. Inter direkt min favoritsyssla men det måste göras.
Hoppas ni får en toppenstart på denna veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0